forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Betalingbetingelse på fast dato pr. mdr.

0
Hej

Vi har bla. Metro som levrandør og de trækker alt hvad der er handlet fra d. 15/mdr1 til den 14/mdr.2 via LS hver mdr. d. 15.

Der manger en betalingsbetingelse under kreditore hvor man kan indstille dette.

Mvh Jeppe
spurgt 16 Jun, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af jeppestaerk (140 points)
status opdateret 3 Nov, 2014 af Lasse Bager

1 Svar

Hej Jeppe

Det kan vi desværre ikke klare - men du kan oprette og benytte den betingelse som hedder forfaldsdato - så kan du manuelt taste den relevante dato under oprettelsen.

Om det andet kommer - det tør jeg ikke sige - vi vil ligge forslaget i bunken, men jeg kan bare se nogen udfordringer som jeg lige skal have vendt i teamet og med vores udviklere.

Jeg vil stadigvæk opfordre alle til at stemme på forslaget såfremt de føler det er et relevant forslag.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Jun, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
overvejes× 112
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”