Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning ultimosaldo fejler

0

Hej E-co

Jeg vil gerne til at benytte bankafstemning, men kan simpelthen ikke få ultimosaldo til at virke.

Jeg har sat primosaldoen og derefter importeret div. posteringer fra banken men ultimosaldoen bliver ikke beregnet.

se dette:

Jeg har forsøgt at slette alle imports, indtaste primosaldo i tidligere måned. m.m. Intet hjælper.

Hvad er tricket lige?

 

mvh

 

Thomas

i Spørgsmål » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Thomas

Vi oplever desværre dette fra tid til anden - det er et spørgsmål om at den laver en fejl i beregningen - vi har tidligere med succes løst det ved at nulstille alle ændringer - og så slette de importerede linjer igen - og derfra konstatere at den beregner korrekt ultimo - inden du taster primoen - så skulle det gerne virke.

Jeg beklager de gener du oplever - vi arbejder pt. med diverse forbedringer til denne feature - herunder generel bugfix.

Jeg hører meget gerne om det lykkes dig ellers så må vi have teknikken ind over.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Igen

 

Nu har jeg brugt et par timer på at nulstille alt på banksiden og prøve at sætte primosaldoen, både ved direkte indtastning hvilket giver 0 ligemeget hvad jeg skriver, samt ved at sætte ultimo i forrige måde året før. Så bliver primo korrekt, men den lægger ikke sammen.

Jeg mener ikke at jeg kan gøre mere, og vil bede om lidt professionel support til at få dette til at virke.

Det er jo et produkt som man betaler for så skal det vel også virke?

mvh

 

Thomas
Spørgsmål af (160 points)
Hej Thomas

Det er der så absolut ingen tvivl om - jeg kom også blot med de løsningsforslag jeg har set virke tidligere.

Jeg skal bede dig om at kontakte vores telefonsupport på 88204841 - da yderligere assistance vil kræve adgang til din aftale og det kan jeg ikke gøre via forummet.
Hej Thomas

Kan forstå at du er kommet i mål med din problemstilling - det er jeg glad for at høre - og jeg kan forstå at min kollega hun slettede alle indlæste posteringer og så indlæste dem igen - så kan andre med samme problemstilling forsøge sig med den fremgangsmåde.