Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske om at få debitorkontokort med saldo.

+6
Jeg er meget glad for at bruge e-conomic, men det er et som jeg ikke er tilfreds med, og det er at når jeg skal sende et debitorkontokort til en debitor, so ses bare beløberne ud for hver linje og ikke hvad saldoen er for hver linje.

Håper på at en ny kolonne kommer snart til saldoen for hver linje ;)
i Forslag » Andet af (270 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Petra

Jeg skal lige forstå det rigtigt - du vil gerne bede om en kolonne på kontoudtog som løbende summerer de enkelte linjer på kontoudtoget?

Såfremt det er tilfældet, og jeg ikke totalt har misforstået det, så kan jeg sagtens følge dit ønske - jeg vil anmode øvrige brugere med samme ønske om at stemme på forslaget og derigennem assistere os i vores prioriteringer.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

Hej Lasse,

Ja, jeg tror du har forstået det rigrigt.

Hvis man trykker på "Vis i Exel" eller udskriv under Rapport - Debitorer - Debitorkontokort for en periode, så ser det ud som det som er indsat nedenfor, men hvis man trykker på send til kunden eller på forstørrelsesglasset, så mangler den sidste kolonne.

Med venlig hilsen

Petra Nysted

 

Dato   Bilag   Faktura   Type   Tekst   Valuta   Beløb (DKK)   Saldo (DKK)
15-04-2013           Primopostering   Primosaldo       0,00   0,00
16-04-2013   101777   101777   Debitorfaktura   Faktura       250,00   250,00
16-05-2013   101908   101908   Debitorfaktura   Faktura       250,00   500,00
15-06-2013   102029   102029   Debitorfaktura   Faktura       250,00   750,00
Forslag af (270 points)
vises igen af 🔒
Hej Lasse,

Ja, du har forstået det rigtigt.

Med venlig hilsen

Petra Nysted
Forslag af (270 points)
Hej!

Jeg kan 110% støtte op om dette forslag.

Har i flere år ledt efter løsninger på dette. Præcis som når man står på kontokortet og kan se hvad saldoen er helt til højre, således skal man også kunne se det på kontoudtog.

Dette er et behov der både gør sig gældende når man sender rykkere og kontooversigter.

 

Mvh,
Malene Bilsted