Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for rykkerskrivning i EAN

+6
Hej

Jeg har netop konstateret at der ikke er mulighed for at sende en rykker ud til en debitor der modtager EAN faktura. Dette synes jeg er en uheldig detalje, da EAN faktura bliver mere og mere populært.

Som administrator for flere kunder, rammer det flere af vores kunder, og giver mere administrativt arbejde. Jeg vil derfor gerne foreslå at det bliver muligt at sende rykkere ud via e-conomic.

Jf http://www.oioubl.info/classes/da/index.html er der mulighed for at dette skulle kunne lade sig gøre.
i Forslag » Andet af (430 points)
lukket af 🔒
Når I påstår at I understøtter EAN faktura, så bliver man slemt skuffet når det viser sig at man ikke kan sende rykkere.

Statens EAN support siger at vi bare skal vælge et ordentligt program, f.eks. C5

1 Svar

Hej,

Tak for dit indlæg.

Jeg er helt enig i at dette vil være en rigtig god idé. Og som jeg kan se i det link du har lagt med, så ser det ud til at det er muligt.

Jeg vil lige undersøge det lidt nærmere, for at se hvad der skal til får at få denne funktion :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej

 Hvad er status på dette? Nu har det trods alt været "overvejet" i 3 en halv måned?
Hej igen.

Vi kan se der har været stor efterspørgelse for at kunne dette, derfor har vi taget det med på vores prioriteringsliste, som vores teknikker er ved at kigge på.

Jeg kan desværre ikke love 100% at dette kommer, men den ligger som sagt højt på vores liste over nye funktioner. Jeg kan derfor heller ikke komme med en tidshorisont på det.