forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Matriks - Kunder vs. varer

+1

Hejsa,

Med et varekartotek på over 100 poster og et kundekartotek på over 600 poster så manger jeg VIRKELIG denne mulighed:

Fuldt overblik over hvilke kunder der har købt hvilke varer - samlet 1 sted i en matriks - med kunder ad den ene akse og varer af den anden akse.

Idag, er det kun muligt, via omsætningsstatistik at få en oversigt over:

• Alle varer solgt til 1 kunde (ville kræve over 600 rapporter at få fuldt overblik)
  • Alle kunder der har købt 1 vare (ville kræve over 100 rapporter at få fuldt overblik). 

Med udgangspunkt i ovenstående, burde det være lige til at kombinere de to ovenstående?

Er det noget jeg kan forvente at se i e-conomics indenfor nær fremtid?

På forhånd tak!

spurgt 10 Jun, 2013 i Forslag » Andet af Aaen (240 points)
status opdateret 10 Jun, 2013 af christinaheckmann

1 Svar

Hej Jacob.

Tak for dit indlæg.

Dette er desværre ikke noget e-conomic der vil komme i e-conomic.

Mit bedste bud vil være en af disse apps - måske de kan håndtere det.

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 10 Jun, 2013 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”