forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Integration via shopeon-modul

0
Jeg har en BG-webshop, som skulle kunne integreres med e-conomic via shopeon. Det kan desværre ikke lade sig gøre, fordi der er fejl i data.

I 2 måneder har jeg forsøgt at få hjælp hos Shopeon, og selvom de engang imellem svarer, tror jeg ikke, at de har lavet noget ved det - det virker i hvert fald stadig ikke.

Hvis der bare var en ordentlig fejlmeddelelse, kunne jeg måske selv gøre noget, men "fejl i data" siger jo ikke ret meget.

Er der nogen, som har det til at virke?

Mange hilsner Anni
spurgt 6 Jun, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af AW (120 points)
status opdateret 16 Jul, 2013 af Steffen E
Hej Anni

Jeg forstår til fulde dine frustrationer over dårlige integrationer til e-conomic. Det er mere en regel end en undtagelse.

Det får mig til at opfordre e-conomic til at være mere kritiske overfor hvilke apps, man markedsfører på sitet.

Mvh

Finn

1 Svar

Hej Begge,

Først. Så vidt det er muligt tager vi et kig på en given APP, inden den lanceres på vores hjemmeside. Formålet er, at vi får en ide om, der real set er noget i den. Dette giver os dog kun en indikation, da vi ikke eksempelvis har en webshop der skal sættes op, og vi kan teste det "live". Vi har dog det krav, at der skal være en eller anden form support, som vores kunder kan gøre brug af.

 

Det er sket, at efter gentagende henvendelser fra kunder om en given APP, at vi netop har fjernet denne fra vores hjemmeside. Vi simpelthen ikke kunnet stå inden for den forretningsmodel, de har kørt. Nogle gange er forholdene bragt i orden og de er kommet tilbage, andre er fjernet, og aldrig kommet tilbage.

 

Anni: Du skal være velkommen til at sende mig en mail på sek@e-conomic.com . Gerne hvis du har noget mere information, og gerne hvis den korrespondance du har haft har været via mail, må du gerne videre sende. Ligeledes hvis der er et telefon nummer du kan kontaktes på.

Finn: Tilbuddet gælder ligeledes dig. Har du nogen konkrente eksempler eller lign., så send dem gerne til sek@e-conomic.com .

 

I e-conomic har vi en klar interesse i, at integrationerne virker, da det er en væsentlig funktion for vores kunder.

 

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 9 Jun, 2013 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”