Integration via shopeon-modul

0
Jeg har en BG-webshop, som skulle kunne integreres med e-conomic via shopeon. Det kan desværre ikke lade sig gøre, fordi der er fejl i data.

I 2 måneder har jeg forsøgt at få hjælp hos Shopeon, og selvom de engang imellem svarer, tror jeg ikke, at de har lavet noget ved det - det virker i hvert fald stadig ikke.

Hvis der bare var en ordentlig fejlmeddelelse, kunne jeg måske selv gøre noget, men "fejl i data" siger jo ikke ret meget.

Er der nogen, som har det til at virke?

Mange hilsner Anni
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
status opdateret af
Hej Anni

Jeg forstår til fulde dine frustrationer over dårlige integrationer til e-conomic. Det er mere en regel end en undtagelse.

Det får mig til at opfordre e-conomic til at være mere kritiske overfor hvilke apps, man markedsfører på sitet.

Mvh

Finn

1 Svar

Hej Begge,

Først. Så vidt det er muligt tager vi et kig på en given APP, inden den lanceres på vores hjemmeside. Formålet er, at vi får en ide om, der real set er noget i den. Dette giver os dog kun en indikation, da vi ikke eksempelvis har en webshop der skal sættes op, og vi kan teste det "live". Vi har dog det krav, at der skal være en eller anden form support, som vores kunder kan gøre brug af.

 

Det er sket, at efter gentagende henvendelser fra kunder om en given APP, at vi netop har fjernet denne fra vores hjemmeside. Vi simpelthen ikke kunnet stå inden for den forretningsmodel, de har kørt. Nogle gange er forholdene bragt i orden og de er kommet tilbage, andre er fjernet, og aldrig kommet tilbage.

 

Anni: Du skal være velkommen til at sende mig en mail på sek@e-conomic.com . Gerne hvis du har noget mere information, og gerne hvis den korrespondance du har haft har været via mail, må du gerne videre sende. Ligeledes hvis der er et telefon nummer du kan kontaktes på.

Finn: Tilbuddet gælder ligeledes dig. Har du nogen konkrente eksempler eller lign., så send dem gerne til sek@e-conomic.com .

 

I e-conomic har vi en klar interesse i, at integrationerne virker, da det er en væsentlig funktion for vores kunder.

 

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (152k points)