Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Balance med 4 talkolonner

+2
Vi savner muligheden for at kunne udskrive en balance med følgende kolonner:

Perioden, år til dato, Samme periode sidste år, år til dato sidste år.

Denne udskrift er helt almindelig i de fleste andre økonomisystemer, så det undrer mig, at den endnu ikke findes i E-conomic.
i Forslag » Andet af (290 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se at dette ville give god mening at have.

Vi får rigtig mange gode input til hvordan vores rapporter skal se ud, vi er derfor nød til at afvise nogen af dem.

Den rapport du ønsker kan man få, ved at vise i Excel, og slå dem sammen. Ved godt det ikke er den optimale løsning, men det er muligt. Derfor er dette ikke noget der vil komme.

Når vi kigger på forslag til nye funktioner, så skal det være noget man ikke allerede kan i forvejen, og funktioner vil være til glæde for størstedelen af vores kunder.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej

Vi har fuld forståelse for, at I ikke kan/vil udvikle en række "særrapporter", men her er der tale om en helt almindelig balanceudskrift med sammenligningstal. Vi har rigtig mange kunder der efterspørger denne balance, så vi tror bestemt at det vil være noget størstedelen vil have glæde af.

Det er korrekt, at man kan eksportere til Excel og og slå dem sammen, men det tager tid hver gang og øvelsen skal foretages på ny, hver gang der foretages en rettelse i bogholderiet..

Vi håber derfor, at I vil overveje dette endnu engang.

Venlig hilsen

Jens Kolby

DANSK REVISION
Forslag af (290 points)

Hej,

Officegnu har forskellige muligheder for alternative saldobalancer.

 Se fx. fra 2:54 i denne video:

 

Det er ikke den variant du efterspørger, men det kan tilføjes Officegnu, hvis flere e-conomic kunder ønsker det.

 

Hvis dette lyder interessant, så kan du eller andre oprette et forslag til denne funktionalitet her  - og så kan vi se hvor mange andre kunder der stemmer for at dette er noget de ønsker sig af Officegnu. 

Hej

Jeg mangler også denne rapport, og det ville give god mening at i havde denne rapport i jeres alm. rapport pakke

Det tager alt for lang tid at ligge i Excel og man skal rette gang på gang, når man skriver andre perioder ud

Jeg stemmer helt klart for at der kommer sådanne rapporter i E-conomic - måske i skulle få lidt økonomer ind i jeres råd omkring hvordan jeres system skal udvikles

( det var ingen kritik , men et forslag til hvordan E-conomic, kunne forbedres, og få flere størrere virksomheder som målgrupper )

Jeg har selv et outsourcing firma, hvor vi benytter os af denne rapport , for sammenlige og analysere tallene