Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hej e-conomic

+2
Jeg "savner" den mulighed med at sætte en fast tekst på et bestemt kontonummer. F.eks hvis man taster 100 Ophold - så hver gang man bruger konto 100 -  kommer der automatisk til at stå "ophold" i tekst felt.  Der bruges superkladde - finans. Der kunne godt være tid at spare....:-)
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Meldgaard

Tusind tak for dit forslag. Det er altid en udfordring for lige så mange bogholdere der er - lige så mange måder er der at føre et bogholderi.

Jeg vil gerne smide dit forslag prioriteringsbunken - men jeg kan allerede nu sige at det hører mest under en nice-to-have feature end en need-to-have.

Indlægget er åbent for input og stemmer - så hvis det er mig der bare ikke kan se guldet her - så er jeg altid villig til at lære smiley

Så benyt jer af stemmeretten eller kommenter meget gerne - så tager vi det med i vores overvejelser.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej igen Meldgaard

Jeg skal nogen gange lige opdateres på de små forskelle forskellige steder i applikationen - og det du ønsker er rent faktisk muligt - blot i vores superkladde

Hvis du på superkladden finder kontoplanen kan du derinde oprette automatisk tekst til finanskonti - dog kræver det at man bogfører i en kladde af typen finans, men så fungerer det også fuldstændig efter hensigten.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)