Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedret fordelingskabelon

0
Hej

Jeg bruger ofte fordelingsskabelonen under bogføring. Den ser ud til at trænge til en kærlig hånd.

(1) Når man søger efter kontonummer - benyttes den gamle søgefunktion og ikke den nye lækre.

(2) Hvis man fx har valgt at posteringer på en konto skal være debet eller kredit slår dette ikke igennem på fordelingskabelonen.

(3) Jeg ville gerne kunne vælge "Brutto" som standard for hvordan momsen er medregnet, skabelonen skriver altid "Netto" og det sker næsten aldrig at jeg skal indtaste et netto tal.

Jeg bruger primært fordelingskabeleonen i følgede tilfælde:

- Indtastning af lønafregning - mange ens konti fra gang til gang og altid samme debet/kredit på konti.

- Indtastning af Udgiftsbilag/rejseafregninger - forskellige fra gang til gang men altid med beløb incl. moms (Brutto) tal.
i Spørgsmål » Andet af (210 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Kimbiel

Tusind tak for dit forslag - og jeg forstår godt din bekymring omkring den manglende lækkerhed over designet i fordelingsskabelonen - jeg kan berolige dig med at det kommer stille og roligt - og turen skal nok komme til fordelingsskabelonen. smiley

Problematikken omkring debet/kredit og brutto/netto er kendt - problemet er to-hovedet - for vi har en masse kunder som grundet denne opsætning har indrettet sig derefter - og hvis vi så vender logikken - så får de en udfordring - ikke dermed sagt at jeg ikke har et forslag til dig. wink

I toppen af fordelingsskabelonen er der en gem knap - hvis du løbende navngiver og gemmer dine fordelingsskabeloner vil den kunne huske debet/kredit og Brutto/netto valget samt momsen - så på den måde er det kun beløbet som skal skiftes og evt. en enkelt eller to konti.

Håber det kan bruges til noget - jeg har omkategoriseret dit indlæg til et spørgsmål - håber det er ok? smiley


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)