forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hurtigere adgang til "kopier" og "kopier og vend" faktura

+5
Hej,

Jeg har ofte brug for at kopiere en tidligere fremsendt faktura. Det sker også, at der skal krediteres.

Pt skal man ind i arkiv og søge på debitor og den rette periode, finde den pågældende faktura og derefter "kopier" eller "kopier og vend". Det vil være smukt, hvis man kunne gøre det direkte fra debitorkartoteket i stedet for, f.eks under "posteringer på konto".

Tak for et rigtigt godt program.

Nikolaj
lukket som en kopi af: Kreditering af faktura
spurgt 27 Maj, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Rawbite 248481 (230 points)
lukket 8 Mar, 2017 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Nikolaj.

Tak for dit indlæg :)

Jeg er helt enig i at dette ville være rigtig smart - og ikke mindst en nem måde at lave en kreditnota mm. på.

Jeg vil derfor lade dette forslag stå, så andre bruger kan stemme på det :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 27 Maj, 2013 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)

Hej Nikolaj :) 
Jeg er i gang med, at samle op på nogle af vores ældre indlæg og er nået til dette. 

Det er, som du nok ved ikke muligt, at hverken kopiere eller "kopiere og vende" på f.eks. åbne posteringer inde på en debitor. 
Jeg er helt enig i, at dette vil forenkle arbejdsgangen og det ser også ud til, at vi endelig kommer til, at arbejde med det i løbet af 2017. 

Vi har forslaget på 2 forskellige indlæg og jeg rigtig gerne have det samlet et sted for, at have et bedre overblik. 
Jeg lukker dette indlæg og henviser til det andet indlæg så det bliver indlægget vi opdaterer når der sker mere.

Endnu engang tusinde tak for du i sin tid tog dig tid til, at dele dit forslag :) 

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 8 Mar, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”