Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Find din standard faktura 0 Jeg vil gerne have logo på mine faktura'er, men jeg kan ikke finde den standard faktura jeg bruger nu, hvor mit firmanavn står på ? jeg har været inde under brevskabeloner, men der er den ikke ? løst spurgt 22 Maj, 2013 i Spørgsmål » Andet af conni (120 points) status opdateret 22 Maj, 2013 af Heidi Christensen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 1 Svar Hej Conni, Det er super svært for mig at hjælpe dig her på forum, da jeg herfra ikke kan få adgang til at kigge ind i din aftale og se hvor den skabelon du søger er. Jeg vil i stedet bede dig om at ringe til os på 88 20 48 41 i hverdagene mellem kl. 10 og 14.30 eller skrive til mig på info@e-conomic.dk så skal jeg hjælpe dig videre derfra - så kan jeg nemlig sende dig en guide i hvordan du sætter mig på din aftale :) På forhånd tak :) Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 22 Maj, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.