Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Kickstarter" for e-conomic

0

 

Hej, 

 

Jeg vil gerne foreslå at e-conomic laver en kickstarter funktion hvor udviklere kan tilbyde løsninger som flere brugere derefter kan løfte i flok. 

 

En sådan crowd-funding funktion bør været backet og markedsført af e-conomic  således at e-conomic brugere får adgang til flere kvalitetsprodukter, fra de udviklere det helt sikkert vil tiltrække.

 

Lad mig give et eksempel.
 
Jeg kunne forestille mig at lave en Zapier integration til e-conomic der koster 299 pr. måned pr. aftalenummer. Men jeg er usikker på hvor mange der er interesseret og jeg kunne endvidere også godt tænke mig motiverede testere og sparringspartnere i udviklingsprocessen således at det færdige produkt kan blive af høj kvaliitet og ramme markedet mere præcist. 
 
Værdien for den enkelte ved at støtte et projekt er til tage at føle på. En Zapier integration til gnudashboard.com med få  triggers/actions tager - bum bum - 2 måneder at lave. Kostprisen for dette anslås til 60.000 eller en junior-koders tid i 2 måned. Dette er 600 kroner for 100 aftalenumre i e-conomic.
 
Hvis disse 100 aftalenumre  efterfølgende får ydelsen gratis i 2 år, så har de sparet 6576 kroner. Ikke dårligt for at hjælpe dem selv og hjælpe et nyt produkt til e-conomic verden. 
 
På tilsvarende vis kan brugere finansiere andre integrationer, produkter, kurser eller hvad det måtte være.
 
Man kunne jo bygge det ind i selve e-conomic så brugere kan se en liste over seneste udbudte projekter - og måske signe sig på. Når kriteriet for igangsættelse så er nået, dukker der en faktura op hos alle dem der har signet sig på. Når det fulde beløb er indbetalt til e-conomic, overføres det til udvikleren/udbyderen på en gang eller i rater. Udvikleren/Udbyderen kan via sit e-conomic login oprette projekter og følge med i processen. 
 
Blot en ide - omend en stor af slagsen :o) 

Officegnu: Microsoft Office for e-conomic Timegnu: iPhone tidsregistrering for e-conomic 
i Spørgsmål » Andet af (1.0k points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Tim,

Det er en RIGTIG god idé, men som du selv skriver også en stor en af slagsen wink

Personligt er vildt begejstret for Kickstarter og har selv "funded" flere projeter, bl.a. det her: http://www.kickstarter.com/projects/robocat/thermodo-the-tiny-thermometer-for-mobile-devices :)

Det kan være vi lige skal tage en snak om det på kontoret. Du er meget velkommen til at kigge forbi.

Rigtig god weekend og nyd det gode vejr.

Jes Brinch (jbj@e-conomic.com)

Spørgsmål af (1.8k points)

Jeg elsker gadgets :) Selv fik jeg øjnene op for kickstarter da dette projekt fik luft under vingerne.

Vi ses snart :)

Go' Pinse!

 

Hej begge,

En super spændende tanke, som jeg meget gerne ser udført i virkeligheden.

Jeg sidder selv som revisor for en lang række kunder, og jeg ser stor mulighed i at vi også som revisor bidrager til udviklingskagen, og derigennem er med til at optimere nogle af processerne i forbindelse med bogføringen.

Jeg er selv stor fortaler for E-conomics, og de muligheder som E-conomics giver. Der er dog nogle områder, hvor brugerne, afhængig af deres behov, kunne få yderligere hjælp, og dette kunne løses med diverse "kickstarter" udviklinger.

Jeg vil dog også tillade mig at være den "kedelige" revisor og sige, at I skal være opmærksom på kravene i forhold til diverse lovgivning, hvis man vælger at tilbyde "kickstarter"-løsning. Men dette vil være relativt nemt at opfylde, men det kræver dog at I er opmærksomme på dette fra starten.

Mvh. Peter