Vi er i fuld gang med at ligge varer og info ind på E-conomic og har så oprette en del matrix da det jo kan reducerer varelinjerne markant, jeg ville så ligge varer ind og kan så se at jeg ikke kan have varierende priser på hver varer i en matriax, kan det passe?!!
Jeg har nogle kædehjul som umiddelbart er ens, eneste forskel er tandantal og så det materiale de er fremstillet i. Den ene model i stål, næste i Aluminium, og den sidste i Titanium, lige noget som passer i matrix, men prisen for stål er jo kun ¼ af hvad den i titanium koster. Det samme kunne jo være trøjer med og uden tryk i forskellige farver, jeg kan da ikke være den eneste med det problem.
Er det en tømmerhandel der skal oprette et bræt, det fås i længden: 210,240,270,300,330,360,390,420,450,480,510mm i rigtig mange træsorter, de har alle forskellig pris. Som I kan se bliver det jo til en masse unødvendige varelinjer.
Jeg håber I du vil bringe dette videre, da I jo gerne skal have det bedste system for at være det eftertragtede system, som kunderne vil have.