Hej E-conomic forum.
Håber på lidt hjælp, da jeg pt er lidt opgivende overfor mit skift fra SS til E-conomic...
Jeg har en ekeltmands-virksomhed og kører som konsulent for et par andre virksomheder.
Når jeg laver en faktura har jeg derfor brug for at kunne indsætte en "kalender-oversigt", hvor det fremgår hvilke dage jeg har har haft det pågældende sted, og i hvilket tidsrum jeg har været der.
Ganske enkel hr jeg brug for at udspeceficere mine timer, med en "samlet sum".
Eks (fiktive tal):
Konsulent timer, samlet: 100 timer.
03/04-13, 8 -20
04/04-13, 7-12
05/04-13, 8-16
10/04-13, 8-18
12/04-13,12-16
13/04-13,10-22
Hvordan kan dette gøres på en enkelt måde? Hvis jeg skal oprette et nyt "salg" for hver dag/timer, er der ikke meget idé i det?!
Jeg tænker at der må være en enkelt løsning til dette.
Har set de første mange videoer, og har været inde over løsninger som at oprette mig selv som medarbejder, brug af projekt-styrings-modul, og andre "avancerede" ting.
Kan i hjælpe mig på vej i den rigtige retning?
På forhånd tak