Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Muligheden for at slette en faktura, i fakturaen.

+3
Jeg har nu, igen igen slettet en komplet faktura med i omegnen af 20 faktura linier, fordi jeg skulle slette 2 linier.

 

De 2 knapper "slet faktura" og "slet valgte" ligner simpelthen hinanden for meget..

 

Jeg forstår slet ikke hvad knappen "slet faktura" behøver at være i en åben faktura for, det er simpelthen for risikabel, at lave den fejl jeg har lavet, og jeg har ikke rigtig nogen muligheder andet end at skulle igennem gamle bilag for at finde oplysnigerne igen.

 

Ved godt fejlen er min, men når man generer det antal fakturaer om dagen som jeg gør, og de 2 knapper bruges så sjældent, er det åbenbart er risiko.

 

Løsningsforslag: Hvorfor kan man ikke nøjes med at kunne slette fakturaen fra oversigten over fakturaer, også slette linier i fakturaen.. Det er lidt uoverskueligt hvergang at man er ved at rive sit kontor rundt fordi man sidder med 2 timers recearch foran sig, fordi de knapper ligner hinanden så meget
i Forslag » Andet af (300 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Noreg

Det er selvfølgelig beklageligt at du får gjort dette fra tid til anden - det har været oppe og vende før i forbindelse med andre knapper som rydder tingene på blandt andet bogføringsfanen.

Vi har i stedet indbygget popup vinduer som fortæller hvad det er man er i gang med, men jeg vil medgive dig at de er meget ens.

Vi kommer ikke til at fjerne den pågældende knap, men jeg vil gerne arbejde lidt videre med at se på om vi kan gøre noget for placeringen, eller popup'en således at man bliver advaret mere tydeligt i forhold til hvad man er i gang med at gøre.

Rigtig god søndag.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)