Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelingsskabelon - fejl med windows 8?

0

Jeg ved ikke, om det kun er min maskine, men efter jeg har fået windows 8 crying får jeg ikke vist hele fordelingsskabelonen, dvs felterne med "til fordeling" og "rest" samt OK/annuller, er udenfor rammen, så jeg skal gøre rammen større, for at se dem. Det er det samme i bankafstemningen, hvor jeg ikke får vist hele banksiden, hvor den bliver skåret omkring beløb-kolonnen.

Herudover kan jeg ikke få "søg" på kontonummer og afdeling åbnet i fordelingsskabelonen - der sker absolut intet, når jeg trykker på dem, og ingen beskeder om, at popup er blokeret eller noget. Jeg kan ellers det hele alle andre steder, bare ikke i disse 2 popup-vinduer, så det undrer mig jo lidt. Er det mig eller Jer der halter her ? :)


<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Spørgsmål » Andet af (15.8k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Susanne

Det er samme svar som på det andet - IE10 agerer anderledes sammen med Windows 8 end med windows 7

Vi arbejder på det, men for nærværende er ny browser løsningen.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Og samme svar her fra mig - det er Chrome der er problemet.
Ok

Det virker endnu mere mærkeligt

Hmmm

Jeg har desværre ikke en windows 8 maskine - men jeg lader det gå videre til teknikken så de kan se på det.