Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Administrator med "kik-adgang"

0
Hej

Jeg kunne godt ønske mig at man kunne give en administrator "kik-adgang" - således at denne kun kan se - men ikke opdatere/ændre i dataene.

F.eks.:

1) Bankrådgiveren - så han kan følge med i firmaet - uden at risikere at lave "rod".

2) Medarbejder ved SKAT - så man slipper for at finde alt muligt materiale - men vedkommende selv kan finde det. (især brugbart hvis man bruger indscanning).

3) Samarbejdspartner - f.eks. hvis man skal betale royality iht. realiseret omsætning.

4) Sleeping partner - så vedkommende kan følge med i hvordan det går.

Så skal der selvfølgelig være muligt at give mere end to rådgivere adgang (stadig maks. to med fuld adgang).

Om man kalder disse ekstra personer "administatorer" eller finder et andet navn - det er ikke væsentligt.

Venlig hilsen

Leo Lund
i Spørgsmål » Andet af (4.2k points)
gen-kategoriseret af 🔒

2 Svar

Hej Leo

Tusind tak for forslag - jeg har sendt det videre til vores administratorteam, da det er dem som kender til udviklingen på den front - når jeg får deres feedback - så vender jeg tilbage.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)

Hej Leo

 

Tak for dit feedback.

Der er faktisk allerede mulighed for at imødekomme din efterspørgsel og give en "kigge adgang" som vi kalder for en begrænset brugeradgang.

 

Som jeg kan forstå på 1, 2 og 4 punkt, så vil den enkelte kun have behov for adgang til rapportfanen for at kunne se, hvordan det går i virksomheden - hvilket vi kan imødekomme.

 

I forhold til punkt nr. 2 så er det også muligt, udover adgangen til selve rapportfanen, at give adgang til bogføringsfanen, så medarbejderen fra SKAT kan søge på de bilag de vil, inkl. de vedhæftet bilag.

 

Der er også mulighed for at begrænse det yderligere ved at redigere adgangen for den enkelte bruger - dette kalder vi for basicfaneblade - du kan læse mere ved at trykke på ovenstående link.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej

OK - jeg havde ikke overvejet den variation.

"Ulempen" for os er dog - at denne bruger "koster" - hvorimod adminstratorer er gratis med.

Men kan selvfølgelig også godt se det fra jeres vinkel - I skal jo have smør på brødet.

Tak for svaret.

Hilsen

Leo Lund