Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afdelingsregnskab

+1
Hej

Jeg har set der har været flere indlæg vedr. afdelingsregnskab, hvor der er forskellige ønsker om at kunne udskrive for flere afdelinger af gangen! jeg vil høre om det evt. kan blive muligt at jeg eks. kunne få lov til at sætte afdelingsnummer ind med intervaller eks. 1271,1296,2086 osv. og så kun få ud på de valgte, frem for at jeg får ud på afdelinger jeg ikke skal bruge i en bestemt sammenhæng.

med venlig hilsen

Karen Iversen
i Forslag » Andet af (230 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Karen

Der er mange forslag i relation til hvordan afdelingsrapporterne skal fungere.

Jeg anerkender til fulde dit forslag - dog er det i modstrid mod søgeprincipperne der er anvendt alle andre steder i e-conomic. Så jeg vil høfligt men bestemt afvise dit ønske for nærværende - ikke dermed sagt at det ikke kan blive muligt på et senere tidspunkt som følge af andre forandringer i systemet - men det vil ikke blive et område som vi specifikt vil prioritere at rette til.

Så beklager at jeg må afvise den så direkte som det er tilfældet her. Men jeg vil hellere være ærlig end opbygge urealistiske forhåbninger.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Den her efterspurgte funktion til afgrænsning af dimensioner vil sandsynligvis være overflødig, hvis I i stedet fulgte mit ønske om IKKE at begrænse excel udlæsningen til 8 kolonner.

Hvis rapporten i excel blot indeholdt ALLE kolonner, kunne brugere let filtrere uønskede fra i excel.
Hej Kenneth

Beklager - du ramte mig lige i ferien

Jeg medgiver excel muligheden og den er også på overvejes listen - derfra er det ikke til at sige om den bliver skudt ned eller ej, men den er noteret. :)