Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere stemmer i forum = bedre prioritering ?

+4

Jeg synes muligheden for at give 1 stemme til hver forslag er for lidt.....

 

Jeg vil gerne have mulighed for via mine stemmer at give udtryk for om jeg synes det er en OK ide eller en SUPER  god ide som jeg prioriterer højt.

 

Lige nu bliver alle foreslag jeg giver +1 vægtet ens og det giver i min verden ikke mening.... jeg synes ikke de er lige vigtige...

 

 

Havde jeg f.eks 3 stemmer kunne jeg give udtryk for hvor vigtig/god ide jeg synes forslaget er og dermed kunne man i e-conomic også bedre se hvad brugerne har ØVERST på deres liste - nogen vil springe meget mere i øjnene.

 

Af de forslag der lige nu har  2 eller flere stemmer har 73% 2 eller 3 stemmer.... hvordan prioritere man her - jeg synes det hele bliver en stor "grød" og motivationen for at afgive en stemmer falder dermed betydelig.

Man bliver "fedtet" med sine stemmer for selvom man synes ideen er god så er der andre man synes er bedre og de får så +1.

 

Under 15% af alle forslag har fået bare 1 (éen) stemme !!

- er det virkelig så dårlige ideer folk kommer med - det synes jeg bestemt ikke...

 

 

Vil man have lidt mere gang i brugerne og dermed få bedre overblik over hvad der "rør" sig så synes jeg man skal have flere stemmer yes


René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej René

Metoden til at stemme har været oppe og vende mange gange i forbindelse med lanceringen af det nye forum - herunder også at begrænse antallet af stemmer i alt, og så lave det som du siger med 1-3 alt efter ens vurdering.

Jeg har en session med folkene bag og vil bringe dit ønske og erfaring fra forummets stemme funktionalitet med videre hertil.

Som altid - tak for input.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

For nu er det ikke noget vi vil pille ved.

Vi er på vej over på en anden platform for alle vores websites mv. så der kan godt ske nogen ændringer i den forbindelse, det er vi ikke færdige med at drøfte endnu. smiley

 


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)