Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldobalance med primotal

0
Jeg er helt ny på området og vil gerne have hjælp til at udskrive en saldobalance for en given periode i 2013. Men jeg kan ikke få ultimosaldi fra 2012 med - altså primotal 2013.

Jeg kan se primotallene, hvis jeg "nøjes" med en balance, men jeg vil gerne have resultatopgørelse og balance i én rapport.

Kan I hjælpe?
i Spørgsmål » Andet af (180 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Fru Hansen

Det kan vi i hvert fald - grunden til at saldobalancen ikke indeholder ultimo tallene er fordi du ikke har afsluttet regnskabsåret 2012 - så hvis de skal med på den rapport skal du lukke 2012 - du kan altid genåbne det bagefter.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse

Tak for svaret. Har efterfølgende fundet ud af, at jeg har mistet min "Indstillinger"-fane, så det er derfor, jeg ledte "huller i jorden" efter, hvad jeg skulle gøre. Håber den dukker op igen, når jeg har kontaktet hotline i morgen, så jeg kan få afsluttet regnskabet. Så hvis jeg havde haft lidt tålmodighed, burde mit spørgsmål nok have gået på, hvordan jeg kan få den mistede fane frem igen.

Uvurderligt med hurtig hjælp fra andre. Tak igen.

MVH

Fru Hansen
Spørgsmål af (180 points)