Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturarykker: hvordan vælger man 1 enkelt faktura

0
Hej,

Rykker til kunde, hvor der kun er 1 forfalden faktura er ikke noget problem og fungerer fint.

Men hvis der så er en kunde med flere åbne posteringer, kan jeg ikke vælge den konkrete faktura, som jeg ønsker at lave en rykker på incl. renter og gebyrer.

Kan det passe?

 

Sig til hvis i mangler info for at besvare mine spørgsmål.

Ser frem til at høre fra jer.

 

Tine
i Spørgsmål » Andet af (180 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Tine

Det er helt korrekt forstået at systemet ikke kan håndtere at man skulle have flere åbenstående OG forfaldne fakturaer på en debitor og så kun vil rykke for den ene - det kan ikke lade sig gøre i e-conomic.

Såfremt det kun er den ene faktura som er forfalden, og de resterende er betalt, så skal der foretages en udligning heraf for at de ikke fremgår af rykkerlisten.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse,

 

Tak for hurtigt svar. Helt fint - vi har også udlignet der, hvor det var lige til.

De andre må vi se, om vi ikke finder en løsning på.

Med hensyn til udenlandske debitorer, her kan vi ikke lave udligninger i følge min kollega - hvilket jo så betyder vi heller ikke kan sende rykkere afsted til dem.

Kan du svare herpå også?

 

Tine
Spørgsmål af (180 points)