Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Antal poster på kontokort

0
Der vises kun 1000 posteringer på kontokort på hver side, uanset om det er finans, debitorer eller kreditorer.

Hvis der ikke kan vises flere poster på hver side, så ville det være rart at den startede med at vise de nyeste poster og ikke de ældste.
i Forslag » Andet af (3.8k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Torben

Såfremt du ikke benytter dig af fanebladet rapport, men til gengæld kigger på dine konti fra enten debitor- eller kreditorkartoteket, samt kontoplanen under fanebladet indstillinger - ud fra alle er der en knap som hedder posteringer på konto - dette kontokort kan du sortere efter de respektive overskrifter - herunder også vælge at sortere datomæssigt omvendt - retning er valgt da det er normal kotyme.

Derudover har du altid mulighed for at køre rapporten ud i excel så kan du bearbejde sorteringen derfra.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Jeg kender godt mulighederne, vi har bare flere kunder hvor man nogle gange skal ind og finde nogle posteringer (hvor der er rigtigt mange pr. dag) og der ville det være rart af have vist flere end 1000 posteringer, da man ikke altid en dato, men f.eks. kun et fakturanummer. Hvis man skal gøre det flere gange, så er det lidt omstændigt at eksportere det til Excel hver gang.
Det er jeg selvfølgelig helt med på - men det er simpelthen et spørgsmål om datahåndtering - jo flere data - jo længere tid - så de 1000 har været et afvejningspunkt. Det bliver desværre ikke anderledes - upåagtet at jeg forstår problematikken til fulde.