Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kædehåndtering

0
Hej

Er der et forslag til hvordan jeg håndterer fakturering og levering til butikskæder?

Dvs. Leveringsadresse i 50 forskellige butikker, men kun 1 fakturaadresse?

Vh - Ronny
i Spørgsmål » Andet af (270 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Ja, ved hjælp af leveringssteder på debitoren. (Lastbilen) Læs evt. vejledningen!!
Spørgsmål af (26.5k points)
Hej Erik

Tak for hjælpen - hvis du er medarbejder hos Economic har I lige mistet en potentiel kunde - jeg tester bare, da vi overvejer at skifte til Economic, så har ikke læst, men afprøver intuitivt.

Vi har masser af kunder, hvor vi arbejder med fejl 40, og jeg er ikke bedre end dem, men jeg opfører mig forhåbentligt bedre end dig.

Hvis du hjælper mig med economic - så hjælper jeg gerne dig med din attitude!!

Såfremt der ikke er evidens for ovenstående, som kun er baseret på dine svar på de 2 sidste indlæg, så beklager jeg mit tilbud om hjælp til dig - alle kan jo have en dårlig dag, og så håber jeg din i dag bliver bedre.

Hej Ronny,

mit svar til dig vedr. flere leveringssteder var hverken ment sarkastisk eller nedladende.

"Lastbilen" er indgangen til flere leveringssteder på den samme debitor.

Mht. fejl "40" skulle jeg måske have overvejet det lidt, men at tale ud fra egen erfaring gør vel ikke nogetsmiley

Hej Erik

Nu er jeg rimelig rolig af sind og du er sikkert også en flinker fyr, men det kan jeg ikke se på dit svar.

Jeg stiller et spørgsmål og jeg har tydeligvis ikke læst vejledningen,(blot søgt på kædehåndtering i support og blog, men det ved du jo ikke) og jeg opfatter dit svar som nedladende, fordi du pointerer, at jeg bør læse vejledningen!!, men du hjælper mig ikke. Hjælp ville have været  "Ja, ved hjælp af leveringssteder på debitoren. (Lastbilen) se vejledningen og så et link til, hvor det står"

Tilbage til det drejer sig om: Jeg kan ikke finde noget i vejledningen, men jeg har oprettet testvarer og -debitorer og kan se hvordan det virker, når jeg klikker på lastbilen.

Det er ikke helt optimalt, da jeg ikke kan se hvordan jeg håndterer kontaktpersoner og telefonnumre på leveringsadresserne, og jeg kan nok heller ikke trække statistik for salg på den enkelte leveringsadresse, men det har jeg endnu ikke undersøgt eller læst i vejledningen  cheeky

Hej Ronny

Først og fremmest har Erik ret og med det jeg efterhånden har lært ham at kende som en erfaren e-conomic bruger så taler han meget direkte - men der er intet ondt i det.

Du er altid velkommen til at kontakte vores support telefonisk for at få uddybet evt. spørgsmål du måtte have til systemet før i foretager et evt. valg. Vi kan træffes på 88 20 48 41 mellem 10 og 14.30 på alle hverdage.

Men som Erik siger er funktionaliteten du leder efter leveringssteder og du kan i vores omsætningsstatistik lave et udtræk af din omsætning baseret på din enkelte debitor, men fordelt pr. leveringssted.

Jeg håber det besvarede dit spørgsmål fyldestgørende ellers hører jeg meget gerne fra dig igen.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)