Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning i løbet af måneden

0
Hej,

 

Har d.d. chattet med jer.

Jeg syntes der mangler en mulighed for at kunne ændre på datoafgrænsning. Ex. 1/4-15/4 og ikke kun 1/4-30/4. Jeg vil meget gerne afstemme flere gang om måneden. Pt. skal jeg gøre dette manuelt hvilket ikke er det jeg forventer.

 

Håber I vil kigge positivt på mit forslag.
i Forslag » Andet af (250 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Jeg mener ikke, det er et problem.

Henter man f.eks. bankposterne til og med den 15. kan man da uden problemer afstemme pr. denne dato. Højre sides afstemningsfelt(Ikke afstemte posteringer i perioden) angiver 0,00. Hvis man har bogført poster i e-conomic med en senere dato, står disse poster som åbne i e-conomic (Bankafstemningens venstre side-Ikke afstemte posteringer i perioden), men saldoen pr. den 15. stemmer, idet diff. = 0,00..
Forslag af (26.5k points)
Hej GSH

Jeg må være tilbøjelig til at give Erik ret i det her tilfælde - datoafgrænsningen vi har valgt og benytte er efter moden overvejelse landet på en måned af gangen og der er intet til hinder for at du afstemmer din bank pr. d. 15. i en måned - som Erik så rigtigt skriver så er der på banksiden en beløbsangivelse af ikke-afstemte posteringer. Det betyder alt andet lige at såfremt du får den del i 0 så er alt afstemt - upåagtet hvad dato der er indlæst til.

Så selvom forslaget er forståeligt nok i sin grundform så vil vi ikke implementere det i e-conomic.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)