Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integration mellem Projektstyring og et 'Expense Management System'

0
Vi bruger projektmodulet som et centralt omdrejningspunkt i vores udgave af e-conomic. Vi har en hel del medarbejderudlæg, som er tidskrævende at indtaste i som udlæg i e-conomic. Vi har derfor gennem længere tid arbejdet på at finde en løsning med et expense management system, og havde i den sammenhæng besluttet os for Acubiz, som skulle have oprettet en integration med e-conomic.

Problemet er bare, at integrationen ikke er specielt dynamisk: man kan ikke i Acubiz automatisk få adgang til væsentlige stamdata (herunder medarbejdernavne og aktive projekter), selvom dette principielt burde være muligt via API. Man kan manuelt eksportere data fra e-conomic, som så indlæses i Acubiz - en temmelig omstændig proces. Så derfor: er der nogen, der allerede har erfaringer med at etablere en API integration mellem e-conomic/projektmodulet og et EMS system (og i givet fald hvilket)?

 

Mvh

René Gram
i Spørgsmål » Projektstyring af (140 points)

2 Svar

Hej,

Jeg kender ikke Acubiz/EMS, men jeg kender lidt til e-conomics sagssystem idet jeg har lavet integration til det i både Timegnu og Officegnu. Hvis I ikke finder en person der også kender Acubix/EMS og som dermed er bedre egnet til opgaven, er I velkomne til at tage fat i mig for en uforpligtende snak.

Officegnu: Microsoft Office for e-conomic Timegnu: iPhone tidsregistrering for e-conomic 
Spørgsmål af (1.0k points)
Det du forespørger kan umiddelbart som om i har behov for Ibistic.

Udover deres hovedmodul til digital fakturamodtagelse, så har de også at modul til udlægshåndtering.

De har en 2-vejs integration til economic som netop giver medarbejderen mulighed for at kontere på netop de projekter og omkostningstyper der findes i Economic (opdates løbende - jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved hvor mange gang dagligt opdateringen foregår).

Ibistic har derudover integration til nogle kreditkortselskab således at kreditkortposteringer kan modtages direkte i løsningen (og således blot skal konteres).

 

Claus Aaberg

Cleandesk

Claus Aaberg Lundqvist   Lersø Park Allé 107 2100 København Ø Tlf.: +45 31 36 69 91 Mail: caa@cleandesk.dk www.cleandesk.dk
Spørgsmål af (780 points)