Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvordan erstattet jeg tilknyttet indscannet bilag på en igangværende leverandørfaktura?

0

Mit spørgsmål er ret enkelt, men alligevel har jeg ikke kunnet finde nogen løsning på mit problem.

I lagermodulet ligger der nu en leverandørfaktura, som jeg har færdigopdateret. Derfor vil jeg heltst ikke skulle starte forfra på den. Men mit problem er, at det bilag, jeg har tilknyttet, er en kopi af leverandørens proforma-faktura, men da jeg nu har modtaget den endelige faktura, vil jeg selvfølgelig gerne erstatte det oprindeligt tilknyttede bilag med den nye indscannede kopi af leverandørfakturaen.

Jeg kan dog ingen steder finde nogen mulighed for at fjerne det oprindelige bilag, så nu frygter jeg, at jeg kan blive tvunget til at slette den opdaterede igangværende faktura - med mindre, der her skulle være nogen, der kan hjælpe mig ud af min kattepine?

i Spørgsmål » Lager af (230 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Per

Du klikker blot igen på tilknyt indscannet - det du smider på anden gang erstatter det første bilag og returnerer dette til ubehandlede bilag.

Håber det var svar nok.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse. Det er desværre ikke rigtigt hvad du skriver. Man kan ikke tilknytte et nyt bilag. Kun åbne det allerede tilknyttede. Hele leverandørfakturaen skal slettes og man skal begynde forfra.
Ikke særligt hensigtsmæssigt. Men desværre også bekræftet af jeres chat-support dd.