Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundenummer

+3
Kundenummerne er idag kun mulig med 9 tegn, hvorfor ikke 10 tegn.

En læge benytter sig af cpr-nummeret som kundenummer, men som bekendt består

dette af 10 tegn. Denne gruppe kan så ikke gør brug af e-conomics, hvis de holder fast

i brugen af cpr-nummer, som kundenummer.
i Forslag » Andet af (170 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar


René Arpe It-konsulent
Forslag af (17.3k points)
Jeg er helt bekendt med både den historiske diskussion der ligger heri samt behovet.

Det er og har været meget teoretisk hvad der ligger til grund for det ene fremfor det andet.

Denne vil vi gerne tage med videre i prioriteringsprocessen - hvor den lander tør jeg ikke sige, men for nærværende kan jeg kun opfordre folk til at bruge deres stemmeret og vise deres interesse.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

Hej alle

Jeg ved godt dette er et gammelt indlæg, og det har ligget længe. Det er ikke fordi vi ikke har overvejet dette, prioriteret det af flere omgange mv., men nogen gange har man bare lov at blive klogere. Det er jeg blevet i dette tilfælde.

Der er simpelthen en teknisk forklaring på hvorfor denne begrænsning er sat.

Jeg kan ikke det eksakte tal, men der ligger nogle tekniske begrænsninger omkring hvor højt op en nummerserie må komme - og at åbne for det 10. ciffer vil gøre det muligt at bryde denne begrænsning.

Da omkostningen forbundet med at frigøre systemet for denne begrænsning - den har en teknisk betegnelse jeg ikke kan huske smiley - er væsentligt højere end ønskets omfang og karakter kan forsvare har vi valgt at lægge den ned her.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)