Hej Lasse,
tak for dit svar -- og opbakning!
Mht. ovennævnte problem, så er jeg ikke enig med dig i, at tingene ikke skal gennemføres til bunds. Som bruger forventer jeg, og sandsynligvis også mange andre med mig, at tingene fungerer på samme måde hele vejen igennem, På et tidspunkt bryster I jer af, at man kan oprette en ny kreditor/debitor under registrering af en ny faktura. Efterføgende indfører I en feature (CVR-nummeret) der ikke kan anvendes under førstnævnte situation. Altså frem og tilbage er lige langt.
Nr. 2 situation, den med opslag i kontoplanen, synes jeg heller ikke om. Jeg bruger rigtigt meget flerbenede posteringer i kassekladderne, og netop derfor er det irriterende af det nye opslag kan anvendes ved enkeltposteringer, men ved flere posteringer er vi tilbage ved gamle dage -- endda uden at kunne se bogførte posteringer på den ønskede konto.
Så vil du selvfølge hævde, at så kan jeg bruge den nye superkladde, men der kan jeg ikke anvende Betalinger eller indscanning. Og netop de 2 ting er et gode ved e-conomic, selvom behandlingen af indscannede bilag godt kunne fungere bedre.
Go´weekend