Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opret kreditor under bogføring.

0
Indtastning af CVR-nummer er meget smart, men det virker ikke, når man vil oprette en ny kreditor under bogføringen. Hvis den funktion skal anvendes, virker den kun direkte i kreditorkartoteket. Det samme gælder vel således også for debitorer.

Det er ikke gennemført.

'Det samme problem er med søgning af kontonummer, når man anvender flerbenede posteringer. Så foregår kontosøgningen efter den "gamle" metode.

Hvorfor bliver tingene ikke testet til bunds? Jeg finder det overfladisk og kundefjendsk.
i Forslag » Andet af (26.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Erik

Det er skam ikke fordi de ikke bliver testet til bunds - det er simpelthen fordi det er to helt seperate områder af systemet hvori det skal indarbejdes - det er logisk at indarbejde det først i kartoteket - og vi vil ikke undlade at præsentere jer for en fed feature bare fordi den skal være med alle steder først.

Den er til for at gøre dagen nemmere - om den overhovedet kommer i bogføringen er endnu uklart - men vi vil da opfordre til at man benytter den hvor den er - alternativt er man ikke værre stillet end før vi lancerede den i de andre områder.

For så vidt angår søgninger rundt omkring i systemet er det lidt samme svar - vi giver jer det løbende der hvor det er klar og indarbejder det løbende de andre steder - heller give lidt, tidligt men funktionelt, end meget, sent men 100% gennemimplementeret.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse,

tak for dit svar -- og opbakning!

Mht. ovennævnte problem, så er jeg ikke enig med dig i, at tingene ikke skal gennemføres til bunds. Som bruger forventer jeg, og sandsynligvis også mange andre med mig, at tingene fungerer på samme måde hele vejen igennem, På et tidspunkt bryster I jer af, at man kan oprette en ny kreditor/debitor under registrering af en ny faktura. Efterføgende indfører I en feature (CVR-nummeret) der ikke kan anvendes under førstnævnte situation. Altså frem og tilbage er lige langt.

Nr. 2 situation, den med opslag i kontoplanen, synes jeg heller ikke om. Jeg bruger rigtigt meget flerbenede posteringer i kassekladderne, og netop derfor er det irriterende af det nye opslag kan anvendes ved enkeltposteringer, men ved flere posteringer er vi tilbage ved gamle dage -- endda uden at kunne se bogførte posteringer på den ønskede konto.

Så vil du selvfølge hævde, at så kan jeg bruge den nye superkladde, men der kan jeg ikke anvende Betalinger eller indscanning. Og netop de 2 ting er et gode ved e-conomic, selvom behandlingen af indscannede bilag godt kunne fungere bedre.

Go´weekend
Hej Erik

Mange af de ting du nævner er på vej ad omveje - så med lidt tålmodighed har du scanning og indlæsning i SuperKladden og samtidig er der mere som følger senere på året - så vi har tænkt over det. :)

 

God weekend