Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sproglag - indlæsning

+2
Sproglag - der mangler en indlæsningfunktuin til flere sprog. Vi skal have lavet alle vores produkter på både engelsk, tysk og portugisisk. Som det er nu, skal jeg ind og skrive samtlige varenr (6000 stk) under HVERT produkt.

 

Det må kunne gøres nemmere, nu hvor vi har alle teksterne liggende i Excel ark.
lukket som en kopi af: Sproglag import af tekst
i Forslag » Andet af (670 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej

Der er helt klart nogen områder inden for lagerstyringen som vi skal overveje og indarbejde importering til - sproglag er et af dem - det er helt klart med på listen uden dog at jeg kan give dig nogen konkret tidshorisont herpå.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Vi står i samme problem, og der ligger nu en kæmpe opgaver foran os, på noget der burde kunne ordnes på en lille time...
Håber I får tilføjet denne funktion hurtigst muligt!
Hej daham

Hvis du sender en mail til info@e-conomic.dk med dit aftalenummer og en excel fil vedhæftet med varenr. og varenavn samt hvilken valuta/sprog der er tale om kan vi anmode vores teknikere om at indlæse disse.

Jeg kan desværre ikke give dig en tidshorisont på selve opgavens løsning men de tager den så snart de kan.