forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for at kunne se/søge på aftalenummer ved valg af standardopsætning

0

Under "Instillinger" - "Standardopsætninger" kan man vælge en opsætning fra en anden kunde/standard.

Man kan dog ikke se Aftalenr nogen steder.....

Kan man ikke få en kolonne hvor aftalenr står så man også kan søge på det ?

Jeg ved jeg skal have samme opsætning som på aftalenr xxx - men det kan jeg ikke søge på frown

René Arpe

It-konsulent

spurgt 12 Apr, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
status opdateret 18 Apr, 2013 af Lasse Bager

1 Svar

Hej René

Jeg har undersøgt det lidt. Det skyldes at aftalenummer er ikke en del af standarderne - så det er fravalgt som parameter for de andre også - det er by design og det bliver desværre ikke anderledes.

Så selvom jeg forstår din problemstilling så kan du jo relativt hurtigt slå navnet op i dit virksomhedsregister og så er du videre.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Apr, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”