Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forfaldsdato på debitorkontokort på skærm

+4
Hej

Når jeg vælger "Rapport" - "Debitorkontokort" - så får jeg en udemærket oversigt over åbne poster på kunderne.

Men - der mangler en søjle - det er "forfaldsdato".

Når jeg klikker på ikonet længst til højre - så får jeg et kontoudtog op - hvor informationen er.

Det ville dog være en god hjælp hvis man allerede ved at kikke listen hurtigt igennem kan se forfaldsdatoen - så man ikke først kommer til at sende et kontoudtog - og så bagefter opdager at de faktisk skal have en rykker fordi fakturaen var mere forfalden end jeg først troede.

Vi kan spare en del tid på udsendelse af kontoudtog/rykkere hvis forfaldsdatoen er på oversigten.

Venlig hilsen

Leo Lund
Erhvervsbogføring
lukket
i Forslag » Andet af (4.2k points)
status opdateret af 🔒
Hej Leo :)

Jeg kan godt se, at dette er et meget gammelt indlæg.
Jeg vil starte med at sige, at jeg er ked af, at du ikke har hørt mere omkring sagen.

Jeg kan se den er oprettet i vores system og står til at være noget, der skal laves. Den har dog en lav prioritet i forhold til andre forslag. Det havde du garanteret allerede gennemskuet, eftersom der ikke rigtig er sket noget.

Jeg vil bare lige give dig en opdatering og ydemere sætte forslaget som implementeres ikke, da vi nok må erkende, at dette forslag ikke er noget, der ligger først for.

Hvis der skulle ske mere omkring sagen, så skal jeg nok følge op på dit indlæg herinde, så du kan se, at vi er i gang med sagen.
Men vi har altså ikke afvist din ide. Det giver rigtig god mening. Den bliver bare ikke lavet her i første omgang :)

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Leo

Rigtigt fornuftigt forslag - og jeg kan fuldstændigt følge dig.

Så det ryger klart i prioriteringsbunken.

Alle andre brugere som kan se fornuften i forslaget og/eller følge problemstillingen - brug jeres stemmeret og vis os om det er noget i gerne vil have.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af