Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura i EHF format

0
Hej

Vi har kunder i Norge der forlanger at få tilsendt faktura i EHF format, har vi nogen mulighed for dette.

Eller har der nogen der kan komme med en god løsning for hvordan vi kan løse dette problem.

Hilsen Karen Iversen
i Spørgsmål » Andet af (230 points)
Dejligt, hvis det en dag bliver muligt direkte fra E-conomic.
Jeg vil også ønske, at det blev muligt direkte fra E-conomic. Vi har mellem 40 - 50 fakturaer om ugen til Norge - så det ville være fantastisk.....

3 Svar

 

Hej Karen

Der er ikke bygget noget til danske aftaler som varetager dette - men der er lidt andre muligheder.

På denne hjemmeside koster det NOK 11,- pr. faktura du skal sende.

https://www.sendregning.no/priser/

De skal efterfølgende registreres i e-conomic.

Såfremt du har en del af disse fakturaer pr. måned kan jeg tilbyde dig en norsk aftale til interne priser - altså NOK 50,- pr. måned - så vil du kunne fakturere derfra til de norske myndigheder mv. i EHF format. Men igen skal der ske en manuel registrering i din danske aftale.

Det er desværre det bedste vi kan gøre for nærværende.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Karen,

Du kan altid udlæse faktura fra e-conomic og send den til HubBroker, som forestår konveterering til EHF format samt aflverer fakturaen til rette endpoint.

 

Kontakt www.hubbroker.com for flere detaljer.

 

//jens
Spørgsmål af (240 points)

Hej Karen

mySupply kan hjæpe dig. mySupply foretager en række konverteringer fra kunder. Hvis du sender det OIOXML-format, som economic danner til os, så vil vi kunne lave en konvertering til det norske EHF-format.

Vi er også godkendt som PEPPOL AccessPunkt, så vi har også mulighed for at sende dokumentet direkte til din norske kunde.

Kontakt mig på e-mail info@mysupply.dk eller tlf 96962130.

 

Venlig hilsen
Flemming Beltoft

Spørgsmål af (140 points)