forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kontokort - afkrydsningsfelt så man kan se spærret konti under revision

0
Jeg sidder og laver årsregnskaber for nye kunder, som har lavet sjove fejl.

Disse fejl er måske rettet korrekt, og man har spærre disse konti.

Men når jeg sidder og revidere korrekt lukkede konti, ville det være rar med et afkrydsningsfelt, så jeg kan se bogføringen på disse konti.

Uden først at skulle ind i kontoplanen fjerne spærring og derefter sprærre dem igen.

Det må kunne gøres lidt lettere....

Hilsen

Sass Economy
Marinne Sass Petersen
spurgt 5 Apr, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af SassEconomy (1,340 points)
gen-kategoriseret 8 Apr, 2013 af Lasse Bager

1 Svar

Hej Marianne

Jeg skal lige høre hvor du oplever dette? Har lige testet det med en spærret konto med bevægelser men ingen saldo på rapportfanen under kontokort.

Disse konti kommer fint ud og du kan derigennem se posteringerne.

Så jeg kan ikke helt se præcis hvor du generer de kontokort som du omtaler som ikke har de spærrede konti med bevægelser med??

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 8 Apr, 2013 Spørgsmål af Lasse Bager (34,940 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”