Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




nemmere gruppe brug

0
Jeg kunne godt tænke mig, man kan gå til en gruppe og den så når man har lavet en faktura gå tilbage til den gruppe eller det kardoteksnr man kom fra i samme gruppe så man kan køre videre i samme gruppe istedet for og skal finde hele vejen dertil hvergang man har lavet en faktura.
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Michael

Jeg bliver nødsaget til at bede om en uddybning.

Jeg er simpelthen ikke med på hvor i systemet du er henne - hvad foretager du dig? Jeg kan ikke hjælpe dig yderligere før jeg ved hvor din problemstilling opstår og hvad du håbede den kunne gøre for dig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej jeg er inde og lave regninger til kunderne, når jeg så er i gruppe 5 og skriver og bogføre en regning går den tilbage til gruppe 1 nr 1. der kunne jeg godt tænke mig den bliver hvor jeg er så der ikk er så langt til min næste kunde og skal scrolle 50 kunder ned , for og komme  til gruppe 5 igen og kunde nr 2 der i. håber det hjælper dig :D
Hej Michael

Så er jeg med - du står i dit debitorkartotek og har faktureret kunde nr. 1 i gruppe 5 - efterfølgende vil du gerne fakturere kunde nr. 2 i gruppe 5 - men når du hopper tilbage til dit debitorkartotek - er den ved kunde nr. 1 i gruppe 1 - korrekt forstået?

Såfremt det er tilfældet så er det desværre ikke noget vi teknisk kan løse - den arbejder med en sortering og i og med at du forlader billedet for at lave fakturaen - så er den nulstillet ved tilbagekomst.

Det skyldes simpelthen at det vil skabe mere ballade end gavn at implementere dette - for næste gang du skal til at fakturere - så starter den ved gruppe 5 kunde 8 - din sidst anvendte - men nu skal du fakturere 1-1 igen - så hvornår skal den huske, hvornår skal den glemme? Så jeg kan sagtens forstå irritiationen for dig i den konkrete situation, men vi vil ikke kunne løse dette teknisk uden at skabe yderligere gener, ikke kun for dig, men også for andre af vores kunder. Så tak for forslaget - men det vil af nævnte årsager ikke blive implementeret i e-conomic.

MVH

Lasse Bager