Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejl ved rykkerudsendelse

0

Hej e-conomic

Den seneste måned har jeg flere gange oplevet, at rykkere ikke har kunnet sendes, dvs. der kommer blot en fejl besked frem, når jeg forsøget at sende rykkere.

Det mærkelig er, at fejlen ikke opstår hele tiden, men kun indmellem. Endvidere at fejlen opstår i e-conomic konti, hvor der aldrig tidligere har været problemer med rykkerudsendelse.

Jeg bruger rykkerfunktionaliteten på flere forskellige e-conomic konti og har set samme fejl.

Se billede af fejl beskrivelsen herunder.

 

flere steder.

i Spørgsmål » Andet af (360 points)
gen-kategoriseret af

1 Svar

Hej Jens.

Tak for dit indlæg :)
 

Vores teknikker er på denne sag, det er desværre en fejl som opstår på nogle debitorer pt. men som der snart vil blive fikset.

 

Hele problemet ligger i det layout der er valgt på din kunde. Hvis du går i det debitorkartotek, og redigere den kunde på prøver at sende til her, så er jeg helt sikker på at under feltet ”Layout” står der ”Debitorgruppe”. Prøv at vælg et af de andre layout (det du vil bruge)

 

Dette gælder alle de kunder du har, der er valgt med denne layout type.

 

Så prøv det engang, så skulle det lykkes at få det bogført.

 

Dette er kun et lille trick til at komme videre nu og her, indtil fejlen er løst.


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)