Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt - varer på projekt

0
Hej,

Jeg anvender projektmodulet til vores isoleringsvirksomhed.

 

Får selvfølgelig timerne ind via medarbejder.

 

Da vi køber ind til lager og ikke direkte til projekt kan jeg kun få varene ind ifm. fakturering. Det syntes jeg er temmelig ærgeligt da jeg jo har en masse løse sedler på varer taget fra lager liggende i rimelig langtid. Jeg er klar over at det kan give problemer med lagertræk m.v. men kunne man forestille sigt at varene blot blev lagt ind og både antal og den økonpmiske postering først blev posteret når faktura bogføres.

 

Jeg har desuden konstateret at sætter jeg varer på en faktura med sagsnr. og herefter sletter eller ændre i en varelinje så bliver sagskortet meget underligt. Linierne står dobbelt.
i Spørgsmål » Andet af (250 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej GSH

For så  vidt angår dine lagervarer overført til projekt - så har vi lavet en video om hvordan du gør det, men i grove træk er det en lagerregulering som præsenteres som vareforbrug på projektet - når du har set videoen vil jeg gerne vædde en lille en på at du tænker - "det var da dejligt nemt." smiley

Lagervarer på projekt videoen.

Med hensyn til faktura og ændringer og præsentation på sagskortet - så skal jeg nok bede dig om at kontakte os telefonisk på 88 20 48 41 mellem 10-14.30.

Spørg efter Morten Bæhrenz - han er vores Projekt MASTER og det er nok ham vi skal forbi i forbindelse med det spørgsmål. Han er en travl herre, men hvis ikke han lige er der så læg besked - han skal nok vende tilbage.

Rigtig god påske.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)