forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilknyt kreditor til vare

0
Kan man tilknytte en leverandør (kreditor) til en vare i varekartoteket?

Vi har mange varer som vi køber hos forskellige leverandører, og det ville være rart hvis man kunne se, hvilken varer man køber hos hvilken leverandør.
spurgt 20 Mar, 2013 i Spørgsmål » Andet af MortenEngell (380 points)
status opdateret 20 Mar, 2013 af Ida S Busk

2 Svar

Hej Morten

Det man kan gøre, er at tilknytte dine varer til dine leverandører.

Hvis du har lager på i din aftale kan du i dit leverandørkartotek registrer din leverandørs varernummer på dine varer.

Hvordan du gør det, kan du læse mere om i vores artikel om leverandørvarenummer fra e-copedia 

 

 

 


Med venlig hilsen

Ida Schou Busk

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Mar, 2013 Spørgsmål af Ida S Busk (1,020 points)
Hej Morten

Vi har været i kontakt for at præsentere vores LeverandørBestillingsmodul, men der kunne jo være andre som har lignende problemstilling så derfor også et indlæg her i din tråd.

Vi har lavet en integrationsløsning til e-conomic hvor man kan konvertere en ordre med flere varelinier på varer der bestilles ved forskellige leverandører.

Med løsningen behandler man hver varelinie i relation til en leverandørbestilling og netop her vil der være flere leverandørvarer eller man kan have flere forskellige leverandører med hvert deres varenummer koblet sammen med sit eget varenummer fra e-conomic.

Løsningen fungerer uanset om man har lager altså vil købe til eget lager eller man ikke har lager og arbejder med en form for gennemfakturering.

Det kan også være ordre som er en kombination af varer fra eget lager og varer bestilt ved en eller flere leverandører.

Integrationsløsningen sender ordren direkte til den enkelte leverandør via email og man kan vedhæfte dokumenter, logoer mv.

Hvis ens leverandør også har e-conomic kan vores itn|bizz anbefales idet ordren "lander" i leverandørens ordremodul i e-conomic, altså en form for integration mellem to e-conomic licenser.

Vi har lavet en præsentationsvideo som findes på følgende link:

http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger/itnbizz

tryk i højre kolonne på linket "LeverandørBestilling"

Du er også velkommen til at kontakte os per mail php@itnvision.dk eller ing på telefon 7025 7600.

Vi ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 24 Mar, 2013 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (18,020 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”