Bedre integration mellem projekter og fakturering

0

Hej e-conomic,

Vi savner en bedre integration mellem projektdelen og faktureringsdelen.

Vores udfordring

Vi har en hel del kunder, for hvem vi kører flere forskellige projekter for. Hvert projekt skal faktureres kunden typisk med en projektreference, attention person og/eller specifikt EAN-nummmer for projektet. Det skyldes, at det er forskellige dele af kundernes organisationer, der skal betale for opgaverne. Selve debitoren er stadig den samme, men der er blot forskellige modtagere hos debitoren. Det virker ikke helt optimalt, at skulle oprette den samme debitor flere gange (en gang for hvor eneste projekt), blot for at kunne gemme faktureringsoplysningerne per projekt.

Ønske

Det ville være fantastisk, hvis man for hvert projekt kunne angive specielle faktureringsoplysninger som f.eks. EAN, attention person og reference. Hvis felterne er udfyldt på projektet, så benyttes de - og hvis ikke, benyttes dem, der er angivet på debitor-hovedkortet.

P.S. Jeg er klar over, at jeg ved hver faktura manualt kan angive oplysningerne, men hele idéen er, at slå den manuelle process ihjel og undgå menneskelige fejl i processen, ved blot at angive oplysninger én gang, når projektet startes.

 

Mange hilsner,

Anders

_________________________
Anders Heick
Partner

Mobile: +45 3162 1090
Office: +45 7020 3990

Mobility Architects
www.mobilityarchitects.com

 

i Forslag » Andet af (180 points)
status opdateret af

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.