Hej e-conomic,
Vi savner en bedre integration mellem projektdelen og faktureringsdelen.
Vores udfordring
Vi har en hel del kunder, for hvem vi kører flere forskellige projekter for. Hvert projekt skal faktureres kunden typisk med en projektreference, attention person og/eller specifikt EAN-nummmer for projektet. Det skyldes, at det er forskellige dele af kundernes organisationer, der skal betale for opgaverne. Selve debitoren er stadig den samme, men der er blot forskellige modtagere hos debitoren. Det virker ikke helt optimalt, at skulle oprette den samme debitor flere gange (en gang for hvor eneste projekt), blot for at kunne gemme faktureringsoplysningerne per projekt.
Ønske
Det ville være fantastisk, hvis man for hvert projekt kunne angive specielle faktureringsoplysninger som f.eks. EAN, attention person og reference. Hvis felterne er udfyldt på projektet, så benyttes de - og hvis ikke, benyttes dem, der er angivet på debitor-hovedkortet.
P.S. Jeg er klar over, at jeg ved hver faktura manualt kan angive oplysningerne, men hele idéen er, at slå den manuelle process ihjel og undgå menneskelige fejl i processen, ved blot at angive oplysninger én gang, når projektet startes.
Mange hilsner,
Anders
_________________________
Anders Heick
Partner
Mobile: +45 3162 1090
Office: +45 7020 3990
Mobility Architects
www.mobilityarchitects.com