forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Arkivering af tilbud og ordrer

+1
Hejsa

Jeg har et anseelig antal tilbud og ordrer-forslag i min oversigt.

Jeg har meget dyre specialprodukter, som folk gerne går og tænker over i hele og halve år... men det betyder at jeg har brug for at arkivere mine tilbud, for ikke at drukne i dem.
Ville det ikke være muligt at "gøre tilbud inaktive" og arkivere dem, i stedet for at slette dem?
Jeg har ote været ude for at jeg har slettet tilbud, som folk vender tilbage med efter langt tid... (hvorefter men så ikke engang kan slå dem op?)

...eller har jeg overset en mulighed?
spurgt 15 Mar, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Lars Kirkegaard (510 points)
status opdateret 19 Mar, 2013 af Heidi Christensen

1 Svar

Hej Lars,

Det er desværre ikke muligt at gøre dem inaktive.

Du kan dog altid finde et slettet tilbud frem via Arkiv -> Ændre type til Tilbud -> Søg den frem på debitor/dato/nr/etc. hvis tilbuddet er sendt eller er registreret som sendt. Ligeså snart det registreres som afsendt, arkiveres det automatisk. 

Du kan her se mere om hvordan du kan finde tilbud mm. frem i arkivet smiley

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 19 Mar, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18,930 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”