forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nulstil kontoplan

0
Jeg er ny bruger af e-conomic, og har derfor leget lidt med bogføringen. Blandt andet har jeg bogført kassekladen. Det vil sige, at min kontoplan nu er fuld af fiktive tal :/ og umiddelbart ikke kan bruges til "den rigtige" bogføring. Mit spørgsmål er nu: hvordan nulstiller jeg kontoplanen?

Venlig hilsen Karina Jørgensen
spurgt 13 Mar, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af karistel (230 points)
status opdateret 13 Mar, 2013 af Peter Friis

2 Svar

Hej Karina

Tak for dit indlæg 

Hvis du har bogført de her ”fiktive tal” bliver du nød til at tilbagefører dem. Men de vil så stadig figuere i dit system. De vil stå som være gået ind og ud af dit system. Du kan se her hvordan man tilbage fører et bilag.

Alternativt kan du tage en ny aftale og bogfører i denne. Du kan tage en ny demo på denne side.

Håber dette hjælper dig i mål, ellers så skriv endelig igen.

MVH

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 13 Mar, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
Kære Peter

Tusind tak for svar. Vil det sige, at I kan oprette et nyt bruger-id, så jeg kan starte forfra? Det ville være helt fantastisk!
besvaret 13 Mar, 2013 Spørgsmål af karistel (230 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”