forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Momskode findes ikke

0
Hej

Jeg har importeret en kontoplan og der er noget gået galt for når jeg vil indlæse fil i kladden kommer den med en fejlmelding "Følgende 'momskode' findes ikke og så en liste over nogle kontonr.

Nogle af kontonr. har ikke engang momskode i min kontoplan, så jeg kan ikke se, hvor det er gået galt for mig.

Der er oprettet momskonti for indgående og udgående moms!
spurgt 12 Mar, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Hjördís (210 points)
gen-kategoriseret 15 Mar, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hej Hjördís

Tak for dit indlæg :-)

Jeg har svært ved at se hvad fejlen kan være på denne indlæsing her fra forumet af.

Jeg vil derfor bede dig om at fange vores support på 8820 4841 mellem 10-14.30

Du kan også sende filen til info@e-conomic.dk så skal jeg se om jeg kan finde ud af hvad fejlen er :)

Håber vi kan finde en løsning så du kan få filen ind i systemet :)

God dag :)

MVH

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 12 Mar, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”