forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ordre overført til fakturering, men skal rette i den og sende ny bekræftelse

0
Hej,
Jeg har en ordre, jeg gerne vil tilrette samt sende ny bekræftelse, men det kan jeg ikke.

Ordren har status som "fakturering" i stedet for sendt under Faktura / Ordrer.

Normalt kan jeg på ordren trykke "ophæv sendt status".

Kan i hjælpe hermed?

PFT.

Tine
spurgt 8 Mar, 2013 i Spørgsmål » Andet af tine_kbh (180 points)
status opdateret 11 Mar, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hej Tine

tak for dit indlæg

 

Som det lyder udfra det du beskriver virker det som at din ordre er nået et stadie videre. altså den er ikke en ordre mere. Den er enten overført til levering og der er udskrevet som følgeseddel, eller den er overført til fakturering. Hvis den er nogle af de her ting. er det ikke muligt at ophæve sendt status.

Du kan ikke få lov til at ophæve denne status fordi den faktisk er videre i forløbet. Jeg håber dette giver mening.

Hvis det indleder til flere spørgsmål så skriv endelig. Det kan dog være løsningen bliver at vi skal ind på din aftale og se hvad der er sket. Hvis dette bliver løsningen kan du fange os på 8820 4841 :)

 

Håber vi kommer i mål :)

God dag

MVH

 

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram
 

besvaret 11 Mar, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”