forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

udlign poster i 2013 når 2012 ikke er afsluttet

0
Hej på e-conomic

Jeg har ikke afsluttet 2012, men er begyndt på 2013 og fik en kreditnota og ville gerne udligne kreditorbetalingen men de var slet ikke med i listen over poster de kunne udlignes, så jeg skulle selv regne ud hvad beløbet er og så taste det  ind  og desuden kopier fk.nr. og kn.nr - Hvad gør jeg lige???

Desuden er der mange u-udlignede poster fra 2011+2012 med på listen som er betalt og bogført - og derfor formentlig udlignet Hvad gør jeg lige der? (er det noget med automatisk udligning?)

MVH
Solveig Pedersen
spurgt 4 Mar, 2013 i Spørgsmål » Teknik og drift af Solveig Pedersen (630 points)
status opdateret 5 Mar, 2013 af Lasse Bager

2 Svar

Hej Solveig

Det virker da mærkeligt at du ikke kan finde fakturaen på listen - er den bogført eller ligger den stadigvæk i kladde??

Derudover har du helt ret mht. udligningerne - der skal foretages en automatisk udligning for at rydde op i tingene

Håber det afklarer dine spørgsmål ellers hører jeg gerne fra dig igen.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 5 Mar, 2013 Spørgsmål af Lasse Bager (34,940 points)
Kære Lasse

Nu har jeg ryddet op og udlignet mine kreditorer i 2012 og 2011 - dejligt

og nu kom 2013 postering (ej bogførte) med på listen i fanen bogføring så det er super - hvad der var galt går over min forstand....

Men det hjalp nok bare at klage sin nød ;-)

MVH

Solveig
besvaret 5 Mar, 2013 Spørgsmål af Solveig Pedersen (630 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”