Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Mest aktive brugere" uden e-conomic´s medarbejdere ?

+1

Jeg kunne godt tænke mig at se hvilke andre brugere der er mest aktive på forum.

Man kan se lidt ud af oversigten "Mest aktive brugere" men "sjovt nok" fylder e-conomic´s egne medarbejdere listen godt ud smiley

Kunne de ikke blive sorteret fra ??


René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Rigtig god ide, og måske med plads til mere end 10 personer!
Forslag af (26.5k points)
Hej René og og Erik, Tak for jeres idéer. Har sat listen til at vise op til 15 brugere. Vi kigger på mulighederne for at fjerne e-conomic admins og evt. vise dem i en særskilt liste. Husk dog på, at "promoveringen" af aktive brugere også er motiverende for "interne" brugere :) Fortsat god dag. Vh Jon

Jon Bluhme Sævarsson Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (530 points)

Hej Jon

Det er nu ikke så meget af "promoveringsmæssige" hensyn jeg tænker på.

Hvis jeg gerne vil bruge forum aktivt er det rart at kunne se hvem der ellers er "på banen" og som man evt kan sparre med når man har nogle udfordringer.
Jeg er jo godt klar over at e-conomic´s interne brugere altid står klar wink så derfor ville det være super at kunne se hvem der ellers har gode ideer "ude i den virkelige verden"