forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændringer/rettelser/tilføjelser i udskrifter i finansbogholderiet

0
Vi har nogle spørgsmål/ønsker til rapport/udskriftsdelen i Economic.

1. Ved udskrifts af Resultatopgørelsen, kunne vi godt tænke os et ekstra felt som "konto til", ligesom i udskrift af Saldobalancen.

2. Kan kolonnerne i udskriften af Resultatopgørelsen, ændres fra "Året før" til  "Budget", for perioden og år til dato. Gerne som en valgmulighed, mellem disse.

3. Kan der oprettes/etableres en udskrift, hvor der søges på henholdsvis debitorindbetalinger og kreditorudbetalinger. Samt på fakturasalg og kreditorkøb. For en given periode.

4. Da man ikke kan slette finanskonti m. fl., som der er posteret på, kan man så deaktive/undertrykke sådanne konti, så de ikke kommer med på diverse udskrifter.

Med venlig hilsen

Jeanette Andersen
spurgt 27 Feb, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Jeanette PA0307 (710 points)
status opdateret 7 Mar, 2013 af Stine M. Klitgaard

1 Svar

Hej Jeanette

1.  Når der genereres en resultatopgøresle er det som oftest for at danne sig et samlet indtryk af virksomheds resultat, ønskes kun et udsnit heraf vil jeg anbefale dig at du i stedet bruger e-conomic's saldobalance, hvor man netop kan afgrænse sig på en til konto.

 

2.  Her er det det samme som i ovenstående svar, det har du nemlig mulighed for i saldobalancen.

 

3. Dette ville jeg mene du godt kunne ved hjælp af f.eks. Posteringer (find bilag) , kontokort på kreditor/debitor, omsætnings eller indkøbs statistik. Hvis ikke dette opfylder de ting du gerne ville se, så kom endelig med uddybende kommentarer :)

 

4. Her har du mulighed for at spærre dine konti under indstillinger --> kontoplan --> rediger konto --> adgang ændres til spærret. Når dette er gjort vil de ikke fremkomme på diverse udskrifter, medmindre der er bogført på dem i den givne periode.

 


Med venlig hilsen
Stine M. Klitgaard

Online regnskabsprogram
 

besvaret 7 Mar, 2013 Forslag af Stine M. Klitgaard (4,070 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”