Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sammenlægning af "Igangværende fakturaer"

0
Hej,

Jeg efterspørger den helt simple funktion, at E-conomic kan finde ud af at sammenregne samtlige ikke-bogførte "Igangværende fakturaer" på siden af samme navn. Som det er nu skal man sidde og lægge alle sine "Igangværende fakturaer" sammen med en lommeregner, for at få et overblik over hvor mange penge man har udsigt til. Det er jo helt idiotisk. Det samme bør gælde for siden "Tilbud".
i Forslag » Andet af (230 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Mending

Dette er desværre ikke muligt inde i selve e-conomic, men dette er dog hurtigt løs ved hjælp af "vis i excel" funktionen oppe i højre hjørne.

Via denne funktion får du det hele vist i et excel ark og du kan her blot ved, at markere hele kolonnen se den samlede sum på dine igangværende fakturaer eller tilbud og derved skabe dig et godt overblik.

Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)
Hej igen

Det kan jeg desværre ikke bruge til noget, da jeg sidder på en Mac uden Excell.

Hvad kan jeg så gøre? Jeg mener det er en højest relevant funktion/visning der mangler i E-conomic.

Mvh,

Lars Højberg

Hej Lars

Alternativt kan du hente det program ned på din computer, der hedder Openoffeice, det er gratis og kan læse excel filer.

Jeg må desværre afvise dit forslag om, at få dette implementeret i programmet, da der findes flere simple måder at gøre dette på, og jeg derfor allerede på nuværende tidspunkt kan sige, at dette ikke vil blive prioriteret.

Hej igen

Jeg har ikke forståelse for at skulle bruge et 3. parts program i forlængelse af E-conomic for at kunne se en simpel saldo. Ej heller har jeg forståelse for hvorfor denne funktionalitet ikke allerede er implementeret? Og hvad er det for "flere simple" muligheder jeg har i E-conomic regi?

Det er jo helt idiotisk at man skal sidde og åbne en Excell fil op i et eksternt program, for at få vist det samlede beløb ens virksomhed har udsigt til i kroner - enten i form af "Tilbud" eller "Igangværende fakturaer". Denne information er jo højest relevant i ethvert regnskab. Det er jo "bundlinien" på sigt!

Jeg må bede jer genoverveje jeres ubegrundede afvisning. Alternativt må vi se os om efter et regnskabssystem, hvor vi ikke skal sidde og lægge saldoer sammen med en lommeregner.

Mvh,

Lars Højberg
Hej Lars

Jeg kan sagtens forstå, at dette ville være smart for jer at få, dog er der disse nævnte muligheder:

* Tryk "vis i excel"

* Benyt openoffice

Det er jo således sådan at andre brugere af e-conoic har mulighed for at stemme på pilen i venstre side, så lad os se om det er noget som andere også eftersprøger, for så vil vi da selvfølgelig genoverveje vores beslutning :)