Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra varernummer

+1
Vi har en meget stor udenlandsk kunde indenfor OFFSHORE, som kræver at alle vores varernr, er påført et internationalt varernr (for offshore) - et IMPA nr. På nuværende tidspunkt kan Economic kun have et varernr pr varer - det vil være en stor fordel (og give en fleksibilitet), hvis det var muligt at koble et ekstra nummer på Economic. Der er ikke kun under offshore, at der er krav til evt et standardiseret kunner elle lignende. Derfor håber jeg at Economic vil tilknytte denne funktion og gøre jer fleksible på den front.

Det kan jo være et fravalg om man vil koble det til eller ej.
i Forslag » Andet af (670 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Danishtools.

Tak for indlæget :)

Jeg kan godt se at lige i sit tilfælge vil det give rigtig god mening, at have eller kunne koble et ekstra nummer på.

Dette er ikke en efterspørgsel jeg har stødt på før, derfor er jeg lidt i tvivl om hvor mange kunder er egentlig kunne ha brug for dette.

Jeg vil derfor lade dit forslag ligge, og se hvor mange der er interesseret.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej med jer,

Vi fra Laufen kunne også ønske os flere numre på samme vare - I vores branche bruger vi VVS numre og EAN numre på samme vare udover vores eget.

 

Da vi handler med hele norden, har vi samme problem der - I norge har man NRF, Sverige RSK og i Finland LVI numre på samme varer.

 

Vh

Søren
Hej Laufen

Vi har en app (WMS) hvor vi har et varekartotek, der "spiller" sammen med e-conomic varekartotek.

Jeg tror det kan klare opgaven:

Skriv eller ring til mig, hvis du er interesseret - jeg kan kontaktes på 7025 7600 eller mail php@itnvision.dk
Hej Danishtools.

Nu har dit Forum forslag ligget her noget tid, men har ikke haft den store interesse fra vores andre bruger.

Derfor bliver dette forslag ikke taget med videre.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)