forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Layout af udgående post

+28

Når vi sender en faktura med email gennem post@e-conomic.dk så bliver alle de fine signaturer lavet til gemen Times skrifttype uden formatering.

Kunne I ikke ændre de i jeres email indstillinger. Nu ved jeg ikke hvilket email program I bruger til videresendelse, men hvis det er Outlook er det meget simpelt at ændre under Instillinger - meddelsesformat, således at al RTF format konverteres til HTML-format.

Vi gør så meget for at vore faktura har logoer, flotte skrifttyper og billeder og så sender vi det ud på email med en "grim" Times New Roman skriftype uden formatering. Det er ikke iorden.

lukket som en kopi af: Email layout
spurgt 11 Feb, 2013 i Forslag » Andet af Adflexion Aps (250 points)
status opdateret 17 Sep, 2014 af Lauris Sørensen
Hej,
Der er flere der har lidt udfordringer med layout af udgående post. Muligvis vi har en løsning til dette, hvis vi har forstået Jer korrekt.

I er velkommen til at ringe på 2113 0603.

Mvh Antonio

2 Svar

Hej Adflexion Aps.

Tak for dit indlæg :)

Jeg er helt enig i at det vil give mening at man kan få et flot signatur mm. med.

Jeg vil derfor lade den ligge, så andre kunder kan se dit forslag, og stemme på det. Det hjælper os til at prioriterer hvilken funktioner der skal laves.

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 13 Feb, 2013 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)
Hvor stemmer man for dette gode forslag
Hvis du kigger ud for selve forslaget, så til venstre for teksten står der lige nu 0, med en blå pil op og en blå pil ned. Hvis du ønsker at stemme på et forslag, så klikker du på pilen op ad.
Rart at se at det ikke kun er mig der generes af det. Sender alt på mail, men har nu opgivet, da jeg ikke mener at det ok.

Natasha
besvaret 28 Maj, 2013 Forslag af NG (240 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”