Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rykkere

0
Jeg har (desværre) måttet bruge rykkerfunktionen her i e-conomic; men når jeg kigger på de rykkere, jeg har sendt - uden at have været inde i selve rykkerformularen først - og redigeret den - så giver den ingen mening, når jeg nu sidder og læser dem, jeg har sendt.

For mig, ville det give mening, hvis man havde mulighed for at sende Rykker #1 som en behagelig erindring om, at at kunde har "glemt" at betale sin faktura.

Rykker #2 er for mig en lidt stærkere påmindelse om, at NU skal der ske noget,

Og Rykker #3 er en advarsel om, at nu går beløbet simpelthen bare til INKASSO!

Men, sådan er rykkersystemet ikke sat op! Det er sat op som et fakturaflow; og umiddelbart giver det ingen mening - for mig altså!

Kan man ændre på det, sådan at systemet = e-conomic tænker i TID? Hvornår er en kunde blevet rykket? Er det 1., 2. eller 3. rykker?

Mange venlige hilsner

Charlotte Beckwith, HD(R) http://www.cbregnskab.dk  
lukket
i Spørgsmål » Andet af (1.7k points)
gen-kategoriseret af 🔒

Hej Charlotte

Jeg kan med glæde konstatere at Erik har besvaret dit spørgsmål - såfremt det stadigvæk virker lidt uoverskueligt så synes jeg at du skulle prøve vores online kursus i debitorer, betalinger og rykkere.

Der vil være dele af dette kursus som er irrelevant for dig i det erhverv du har da fakturaflow mv. er simpelt nok, men det samlede billede vil styrke dig i relation til rykkere.

Håber det kan øge din forståelse for vores rykkerfunktionalitet.

 

Med venlig hilsen

1 Svar

 
Bedste svar
Hvis du læser om rykkerproceduren, så vil du opdage, at systemet netop fungerer, som du ønsker.

Først rykker 1, så rykker 2 osv. Overgangen til næste rykker er afhængig af bl.a. rykkerdato, respitdage m.m.

Tilligemed kan du selv ændre i de forskellige rykkertekster. F.eks. kan du give rykker 1 overskriften "Betalingspåmindelse" og en blød formulering, rykker 2 lidt skarpere og i rykker 3 er det med varsel om incasso.
Spørgsmål af (26.5k points)
valgt som bedste svar af 🔒